لاغر شدن،لاغری،لاغری شکم،لاغری پهلو
آفر کیف پول آلوما والت
جمعه 28 آبان 1395 ساعت 23:3 | بازدید : 488 | نویسنده : امین | ( نظرات )
آفر کیف پول آلوما والت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ژل
جمعه 21 آبان 1395 ساعت 13:25 | بازدید : 548 | نویسنده : امین | ( نظرات )

کرم لاغری وان استار

حاوی کافئین با خواص و کیفیت متفاوت

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران به شماره 56/11076


ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست

ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست ...

در مدتی بسیار کوتاه به اندام دلخواه خود برسید ...

کرم لاغری وان استار

از بین برنده چربی های اضافی بدن در اطراف: شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها، سینه ها و ...

ضد التهاب پوست و سرخی در اثر آفتاب

ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست

بازسازی و جوان سازی پوست


کرم لاغری وان استار

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

کرم بدن حاوی کافئین ” One Star ” محصولی جدید و حرفه ای است که با بهره گیری از نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی توانایی و اثرات مفید و ارزشمند کافئین ، توسط کارشناسان و متخصصان صنایع تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی ، با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شماره : 56/11076 با برند وان استار تولید و عرضه گردیده است.


سال هاست توانایی کافئین برای انقباض موثر و سریع عروق خونی ، آن را به یک ماده ارزشمند تبدیل کرده است. کافئین موجود در کرم وان استار سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی های فشرده زیر پوست شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و در از بین بردن چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند: اطراف شکم، پهلوها ، سینه ها ، باسن ، بازوها و پشت ران ها که به صورت سلولیت متراکم شده است اثری فوق العاده دارد. همچنین کافئین ماده ای فوق العاده موثر جهت ضد التهاب پوست بوده و برای افرادی که از سرخی بینی و پیشانی رنج می برند بسیار مفید می باشد.

 

کافئین علاوه بر ویژگی های ضد التهابی ، به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی نیز حائز اهمیت است و به دلیل تاثیرات مثبتی که این ماده بر پوست انسان داشته ، در میان جامعه متخصصین نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تحقیقات نشان داده است اگر کرم های حاوی کافئین را بر روی پوست بمالید اثرات مفید آن به پوست شما منتقل و پوستتان جوان می شود.

کرم لاغری وان استار

 

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

مصرف غذاهای چرب و پرکالری و کم تحرکی در زندگی ماشینی جامعه امروز، باعث گردیده تعداد کثیری از آقایان و خانم ها گرفتار اضافه وزن و شاهد انباشته شدن چربی های فشرده در نواحی مختلف بدن مانند : شکم، پهلو ها، سینه ها، ران ها و بازو ها شوند.
 

کرم حرفه ای وان استار جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی، راهکاری مطمئن و فاقد هرگونه عوارض را برای مصرف کنندگان فراهم می اورد.
 
 
کرم وان استار به دلیل دارا بودن کافئین و ترکیبات موثر دیگر با قدرت جذب بالا و سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی ها شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی باعث بازسازی و جوانی پوست گردیده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای مجوز رسمی به شماره 56/11076 از وزارت بهداشت و درمان می باشد.
 

روش مصرف کرم لاغری وان استار :

پس از شستشوی پوست هر روز 2 الی 3 بار کرم را روی قسمت های مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.


خواص اعجاب انگیز کافئین :

- عامل از بین برنده چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن (لاغری موضعی)

- ضد التهاب و سرخی پوست در اثر آفتاب

- عامل بازسازی و جوانی پوست

- عامل ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست


کرم لاغری وان استار

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

موضوعات مرتبط: ژل مخصوص لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید چای لاغری تن فیت
جمعه 21 آبان 1395 ساعت 12:23 | بازدید : 519 | نویسنده : امین | ( نظرات )

چای لاغری تن فیت

دمنوش 100% گیاهی با ترکیبات چای سبز ، زیره سبز ، گل محمدی و ...



هر بسته شامل 90 تی بگ چای لاغری تن فیت



بهترین و آسان ترین روش لاغر شدن

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران


چای لاغری تن فیت

 

قیمت : 30000 تومان

چای لاغری تن فیت

برای لاغر شدن و داشتن اندامی مناسب راه های گوناگون و متعددی وجود دارد،آن چه در این بین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد انتخاب روش های مناسب و سالمی است که ضرری بر بدن و سلامت شما وارد ننماید.
 

چای لاغری تن فیت یک دمنوش 100% گیاهی با ترکیبات چای سبز ، زیره سبز ، گل محمدی و غیره است که دارای فرمول علمی دقیق برای اثر گذاری مناسب و موثر بر لاغری می باشد.

 

یک بسته از چای لاغری تن فیت شامل 90 تی بگ بوده و بهترین زمان مصرف آن 20 تا 30 دقیقه قبل از وعده غذایی است. برای هر بار مصرف یک عدد تی بگ را به مدت 5 الی 7 دقیقه در یک استکان آبجوش انداخته و پس از دم کشیدن،مصرف نمایید.

 
چای لاغری تن فیت

قیمت : 30000 تومان
چای لاغری تن فیت

فرمول چای لاغری تن فیت بر خلاف بسیاری از ترکیبات لاغری که صرفا با کاهش اشتها عمل میکنند ( ترکیباتی که در آنها از جلبک سبز استفاده شده که در معده افزایش حجم داده و بی اشتهایی داده یا ترکیبات عطاری ها که معمولا گیاهانی مثل اسفرزه ، سیاه دانه و….. دارند و به محض قطع مصرف اشتها با شدت بالایی بر میگردد.

 

فرد با افزایش وزن نیز مواجه خواهد شد ) ، و یا خاصیت ملینی ( معمولا داروهای لاغری چینی و برخی شرکت های داخلی و عطاری ها که بر مبنای گیاهان سنا و فلوس بوده و باعث تنبلی روده خواهند شد ) ، نبوده و به صورت علمی بر مبنای رعایت جوانب متعدد ممکن برای کاهش وزن و تاثیر بر روی جذب کالری فرموله شده تا نتیجه حاصله در پایان دوره اصولی و منطقی بوده و از همه مهمتر با حفظ سلامتی بدن باشد.

 


عملکرد چای لاغری تن فیت :


1 - چای لاغری تن فیت استرسهای روزانه شما را از بین برده و تغییرات هورمونی که به دنبال استرسهای روزانه باعث افزایش وزن شما میشوند را کاهش داده و بدن از فشار وارده به خود آزاد میگردد ( استرس باعث می شود بدن در حالت حفظ بقا قرار گیرد ، بنابراین انرژی ذخیره می كند ، سرعت متابولیسم پایین می آید و موادی از قبیل كلسترول ، لپتین و …….. ذخیره می شوند.

 

همین امر باعث می شود كه چاقی در مناطق شكمی به وجود بیاید. بسیاری از افراد برای مقابله با استرس خود به غذا روی می آورند، اما مطمئنا این روش مفید نیست.

 

غذا یك راه حل موقتی است، چون این روش بر عوامل و اقعی استرس كه در جهت افزایش میل به غذا و حل مشكل است تاثیری ندارد.

 

افرادی كه در حالت استرس به غذا روی می آورند بیشتر تمایل به غذاهایی دارند كه میزان بالایی از كربوهیدرات دارد. چون این غذاها باعث بالارفتن یك ماده شیمیایی در مغز به نام سروتونین می شوند، كه می تواند اثرات آرام بخشی داشته باشد. استفاده از غذا یك روش خوددرمانی است.


2 - چای لاغری تن فیت سموم مضری نظیر اوره و پلاک های چربی را از سه راه تعریق، ادرار و مدفوع دفع و باعث نشاط و سلامتی میگردد.


3 - چای لاغری تن فیت سیستم خواب شما را تنظیم مینماید (دانشمندان دانشگاه اپسالا در سوئد به این نتیجه رسیدند که افرادی که خواب کم و یا بیخوابی دارند، سطح یک هورمون که با افزایش گرسنگی ارتباط دارد در بدنشان افزایش می یابد).


4 - چای لاغری تن فیت اشتهای شما را به میزان اصولی و در حد مورد نظر ما کاهش میدهد تا از پرخوری اجتناب گردد.

در این چای از گیاهانی استفاده شده که باعث کاهش اشتهای کاذب شده و طی دوره درمان به علت کاهش پرخوری , معده با کاهش سایز مواجه شده و بعد دوره درمان از عادت بد پرخوری به علت احساس سیر شدن سریع راحت خواهید شد.


چای لاغری تن فیت

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30000 تومان

چای لاغری تن فیت 


موضوعات مرتبط: دمنوش لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چای لاغری دکتر سینا
سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 8:43 | بازدید : 578 | نویسنده : امین | ( نظرات )

چای لاغری دکتر سینا

چاي معجزه گر لاغری

مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري 

ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست!

ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست!

لاغر شدن بدون زحمت و دردسر

اين فرصت بي‌نظير را از دست ندهيد

لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!

تهیه شده از سر شاخه های 12 نوع گياه

کاهش 3 الی 7 کيلو گرم وزن در ماه

لذت چند برابر از نوشيدن يك فنجان چاي داغ با طعمی دلنشین

دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی

دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران

چای لاغری دکتر سینا

قیمت : 32000 تومان

 

چای لاغری دکتر سینا

 

چای لاغری دکتر سینا ، علاوه بر تنظيم سيستم گوارشي و تناسب دهنده اندام ، روان كننده گردش خون بوده و منافذ عروق بدن را باز ميكند. به همين لحاظ خستگي هاي مفرط را به سهولت از بين مي برد.


چای لاغری دكتر سينا با فرمولاسيون جديد و با طعم ليمو، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به حد چشمگیری کاهش می دهد. چای لاغری دکتر سینا از جمله نادر ترين وکامل ترين فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.

 


کشورهای امريکايی واتحاديه اروپا به رغم تحريم های مورد ادعا ، بدليل اثر بخشی بی نظير چای دکتر سینا عمده ترين مشتريان وخريداران اين محصول ايمن هستند.

 

این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود . نهایتا واداشتن متابوليسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتيکه در خوابيد چربی خواهيد سوزاند.



چای لاغری دکتر سینا

قیمت : 32000 تومان

چای لاغری دکتر سینا

ویژگی های چای لاغری دکتر سینا :

مجوز وزارت بهداشت

پروانه ساخت از وزارت بهداشت : 11440/47

پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت : 4850

شماره ثبت : 428

گواهینامه ISO9001 - 2008 و ISO 22000 از شرکت TUV آلمان

دارنده واحد R & D به منظور گسترش تحقیقات

گواهینامه HACCP در مدیریت کیفیت و ایمنی و بهداشت

گواهینامه حلال

اولین دارنده نشان ایمنی و سلامت(سیب سبز)

نشان استاندارد ملی ایران

 

راهنمای استفاده چای لاغری دکتر سینا :

نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی ( روزانه ۳ تی بگ ) ۱ عدد از تی بگ ها را در یک فنجان آب جوش انداخته و ۵ دقیقه منتظر بمانید تا عصاره مواد موثر موجود در چای وارد آب جوش شود سپس با یک عدد قند میل نمایید.


جهت گرفتن اثر مطلوب بهتر است با یک قاشق چایخوری تی بگ را در داخل آب جوش فشار دهید تا بهتر مواد موثر خود را در آب پس بدهد.

 

توصیه ما این است که میان وعده ها را حذف نمایید.


توجه نمایید که نیاز به رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف این محصول نیست بلکه توصیه میکنیم که رژیم غذایی و فعالیت روزمره خود را تغییر نداده و فقط این محصول را بر اساس روش ذکر شده در بالا به وعده های غذایی اضافه نمایید.

 


با توجه به اینکه چای لاغری دکتر سینا بهترین نتیجه و اثر را بر روی کاهش بافت چربی شما می گذارد لذا جهت مشاهده عینی اثر این چای حتما قبل از مصرف اندازه بافت دور کمر و مناطق پر چربی خود را با یک متر خیاطی بصورت دقیق اندازه بگیرید و یک ماه بعد پس از پایان مصرف یک بسته چای لاغری دکتر سینا دوباره اندازه گیری را تکرار کرده و اعداد را باهم مقایسه کنید.


لازم نيست از وقت گرانبهايتان هزينه کنيد به آسانی ميتوانيد در حين انجام امورات روزانه خود در پشت ميز کار خود و يا حتی در هنگام استراحت نظام چربی سوزی بدنتان را به ترکيبات کاملا ايمن و اثر بخش چای لاغری دکتر سينا بسپاريد و لحظه به لحظه از توده چربی خود بکاهيد و بر شادابی و جذابيت خود بيافزاييد و از مزايای ويژه آن بهره مند شويد.

چای لاغری دکتر سینا

 

قیمت : 32000 تومان

چای لاغری دکتر سینا

 

معجزه لاغري به بازار آمد !!!

يك ابتكار فوق‌العاده 

بي‌نظير، كم‌زحمت، لذت‌بخش

جديدترين يافته متخصصين لاغري در دنيا

بعد از استفاده از اين چاي و مشاهده تأثير فوق‌العاده آن شگفت‌زده خواهيد شد



چای لاغری دکتر سینا

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 32000 تومان

چای لاغری دکتر سینا


موضوعات مرتبط: دمنوش لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید اینترنتی چسب لاغری اصل
سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 8:33 | بازدید : 563 | نویسنده : امین | ( نظرات )

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

پدیده ای بی نظیر در بین محصولات گیاهی

بدون استفاده از داروهای شیمیایی و مضر

در طول یک ماه 4 الی 10 کیلو لاغر شوید ...

بهترين ، آسان ترين و سريعترين روش براي

از دست دادن چربي هاي اضافي

سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

قیمت : 29000 تومان

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

چسب های میزی پچ ترکیبی از مغناطیس درمانی و درمان گیاهی است که این مساله باعث شده است این محصول در میان سایر محصولات مشابه بی رقیب باشد.

 

چسب لاغری Meizi Patch با کاهش ولع مصرف مواد غذایی با استفاده از مغناطیس ، کاهش کالری ، بالا بردن سرعت متابولیسم بدن باعث سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن شده و همین مساله باعث کاهش وزن فرد استفاده کننده می شود.

 

چسب لاغری میزی پچ دارای سه کارکرد فوق العاده است :

- کاهش یکنواخت چربی ، قند و نشاسته و جلوگیری از جذب آنها

- کمک به سوزاندن چربی ، و دفع سموم از بدن

- رفع حالت استرس و هیجان و ایجاد آرامش و خوش مشربی

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

قیمت : 29000 تومان

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

ترکیبات چسب لاغری میزی پچ :


سنا ، زالزالک ، عرق بهار نارنج ، مبنا ، گلپر چینی ، عصاره های گیاهی از مواد Fuling ، Scutellariae ، Orientalis ، Alisma.

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

طرز استفاده:


چسب را از بسته خارج کرده ، کاغذ روی چسب را جدا نمایید.


برای کاهش وزن کلی ، چسب را روی ناحیه ناف بچسبانید . هر چسب لاغری را به مدت 12 ساعت در روز استفاده کنید.


طول درمان با این چسب ها 30 روز است و هر چسب باید 8 تا 12 ساعت روی پوست بماند.

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch


نکات مهم :

- هر بسته ارسالی دارای 10 چسب لاغری می باشد.
 

- این محصول فقط برای استعمال خارجی است. از دسترس کودکان دور نگهدارید و از تماس با چشم خودداری نمایید.

 

- خانم های باردار یا شیر ده و افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند از استفاده از این چسب ها جدا خودداری نمایند.
 

- هرگز چسب را روی زخم نچسبانید.
 

- این محصول صد در صد طبیعی است و از گیاهان دارویی طب سنتی درست شده است و عوارض جانبی ندارد.
 

- سوزش کم روی پوست کاملا طبیعی است و نشانه جذب داروست اما اگر پوست شما سرخ و ملتهب شد از مصرف آن خودداری کنید.
 

- در طول درمان سعی کنید از خوردن قضا های چرب ، قهوه ، بادام زمینی و انواع آجیل خودداری کنید.
 

- روزی نیم ساعت ورزش نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب می تواند موثر باشد.

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چسب لاغری میزی پچ اصل
سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 8:12 | بازدید : 486 | نویسنده : امین | ( نظرات )

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

پدیده ای بی نظیر در بین محصولات گیاهی

بدون استفاده از داروهای شیمیایی و مضر

در طول یک ماه 4 الی 10 کیلو لاغر شوید ...

بهترين ، آسان ترين و سريعترين روش براي

از دست دادن چربي هاي اضافي

سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد...!!

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

قیمت : 29000 تومان

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

چسب های میزی پچ ترکیبی از مغناطیس درمانی و درمان گیاهی است که این مساله باعث شده است این محصول در میان سایر محصولات مشابه بی رقیب باشد.

 

چسب لاغری Meizi Patch با کاهش ولع مصرف مواد غذایی با استفاده از مغناطیس ، کاهش کالری ، بالا بردن سرعت متابولیسم بدن باعث سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن شده و همین مساله باعث کاهش وزن فرد استفاده کننده می شود.

 

چسب لاغری میزی پچ دارای سه کارکرد فوق العاده است :

 

- کاهش یکنواخت چربی ، قند و نشاسته و جلوگیری از جذب آنها

- کمک به سوزاندن چربی ، و دفع سموم از بدن

- رفع حالت استرس و هیجان و ایجاد آرامش و خوش مشربی

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

قیمت : 29000 تومان

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

ترکیبات چسب لاغری میزی پچ :


سنا ، زالزالک ، عرق بهار نارنج ، مبنا ، گلپر چینی ، عصاره های گیاهی از مواد Fuling ، Scutellariae ، Orientalis ، Alisma.

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

طرز استفاده:


چسب را از بسته خارج کرده ، کاغذ روی چسب را جدا نمایید.


برای کاهش وزن کلی ، چسب را روی ناحیه ناف بچسبانید . هر چسب لاغری را به مدت 12 ساعت در روز استفاده کنید.


طول درمان با این چسب ها 30 روز است و هر چسب باید 8 تا 12 ساعت روی پوست بماند.

 

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch


نکات مهم :

- هر بسته ارسالی دارای 10 چسب لاغری می باشد.

 

- این محصول فقط برای استعمال خارجی است. از دسترس کودکان دور نگهدارید و از تماس با چشم خودداری نمایید.

 

- خانم های باردار یا شیر ده و افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند از استفاده از این چسب ها جدا خودداری نمایند.

 

- هرگز چسب را روی زخم نچسبانید.

 

- این محصول صد در صد طبیعی است و از گیاهان دارویی طب سنتی درست شده است و عوارض جانبی ندارد.

 

- سوزش کم روی پوست کاملا طبیعی است و نشانه جذب داروست اما اگر پوست شما سرخ و ملتهب شد از مصرف آن خودداری کنید.

 

- در طول درمان سعی کنید از خوردن قضا های چرب ، قهوه ، بادام زمینی و انواع آجیل ها خودداری کنید.

 

- روزی نیم ساعت ورزش نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب می تواند موثر باشد.

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان

چسب لاغری گیاهی Meizi Patch

 

موضوعات مرتبط: ژل مخصوص لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید کرم لاغری وان استار
سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت 7:58 | بازدید : 499 | نویسنده : امین | ( نظرات )

کرم لاغری وان استار

حاوی کافئین با خواص و کیفیت متفاوت

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران به شماره 56/11076


ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست

ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست ...

در مدتی بسیار کوتاه به اندام دلخواه خود برسید ...

کرم لاغری وان استار

از بین برنده چربی های اضافی بدن در اطراف: شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها، سینه ها و ...

ضد التهاب پوست و سرخی در اثر آفتاب

ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست

بازسازی و جوان سازی پوست


کرم لاغری وان استار

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

کرم بدن حاوی کافئین ” One Star ” محصولی جدید و حرفه ای است که با بهره گیری از نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی توانایی و اثرات مفید و ارزشمند کافئین ، توسط کارشناسان و متخصصان صنایع تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی ، با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شماره : 56/11076 با برند وان استار تولید و عرضه گردیده است.


سال هاست توانایی کافئین برای انقباض موثر و سریع عروق خونی ، آن را به یک ماده ارزشمند تبدیل کرده است. کافئین موجود در کرم وان استار سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی های فشرده زیر پوست شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و در از بین بردن چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند: اطراف شکم، پهلوها ، سینه ها ، باسن ، بازوها و پشت ران ها که به صورت سلولیت متراکم شده است اثری فوق العاده دارد. همچنین کافئین ماده ای فوق العاده موثر جهت ضد التهاب پوست بوده و برای افرادی که از سرخی بینی و پیشانی رنج می برند بسیار مفید می باشد.

 

کافئین علاوه بر ویژگی های ضد التهابی ، به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی نیز حائز اهمیت است و به دلیل تاثیرات مثبتی که این ماده بر پوست انسان داشته ، در میان جامعه متخصصین نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تحقیقات نشان داده است اگر کرم های حاوی کافئین را بر روی پوست بمالید اثرات مفید آن به پوست شما منتقل و پوستتان جوان می شود.

کرم لاغری وان استار

 

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

مصرف غذاهای چرب و پرکالری و کم تحرکی در زندگی ماشینی جامعه امروز، باعث گردیده تعداد کثیری از آقایان و خانم ها گرفتار اضافه وزن و شاهد انباشته شدن چربی های فشرده در نواحی مختلف بدن مانند : شکم، پهلو ها، سینه ها، ران ها و بازو ها شوند.
 

کرم حرفه ای وان استار جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی، راهکاری مطمئن و فاقد هرگونه عوارض را برای مصرف کنندگان فراهم می اورد.
 
 
کرم وان استار به دلیل دارا بودن کافئین و ترکیبات موثر دیگر با قدرت جذب بالا و سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی ها شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی باعث بازسازی و جوانی پوست گردیده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای مجوز رسمی به شماره 56/11076 از وزارت بهداشت و درمان می باشد.
 

روش مصرف کرم لاغری وان استار :

پس از شستشوی پوست هر روز 2 الی 3 بار کرم را روی قسمت های مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.


خواص اعجاب انگیز کافئین :

- عامل از بین برنده چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن (لاغری موضعی)

- ضد التهاب و سرخی پوست در اثر آفتاب

- عامل بازسازی و جوانی پوست

- عامل ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست


کرم لاغری وان استار

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان

کرم لاغری وان استار

موضوعات مرتبط: ژل مخصوص لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کرم لاغری وان استار
جمعه 7 آبان 1395 ساعت 1:11 | بازدید : 563 | نویسنده : امین | ( نظرات )

 کرم لاغری وان استار

حاوی کافئین با خواص و کیفیت متفاوت

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران به شماره 56/11076


ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست

ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست ...

در مدتی بسیار کوتاه به اندام دلخواه خود برسید ...

از بین برنده چربی های اضافی بدن در اطراف: شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها، سینه ها و ...

ضد التهاب پوست و سرخی در اثر آفتاب

ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست

بازسازی و جوان سازی پوست



قیمت : 38000 تومان



کرم بدن حاوی کافئین ”One Star” محصولی جدید و حرفه ای است که با بهره گیری از نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی توانایی و اثرات مفید و ارزشمند کافئین، توسط کارشناسان و متخصصان صنایع تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی، با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره: 56/11076 با برند وان استار تولید و عرضه گردیده است.


سالهاست توانایی کافئین برای انقباض موثر و سریع عروق خونی، آن را به یک ماده ارزشمند تبدیل کرده است. کافئین موجود در کرم وان استار سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی های فشرده زیر پوست شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و در از بین بردن چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند: اطراف شکم ، پهلوها ، سینه ها ، باسن ، بازوها و پشت ران ها که به صورت سلولیت متراکم شده است اثری فوق العاده دارد. همچنین کافئین ماده ای فوق العاده موثر جهت ضد التهاب پوست بوده و برای افرادی که از سرخی بینی و پیشانی رنج می برند بسیار مفید می باشد. کافئین علاوه بر ویژگی های ضد التهابی ، به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی نیز حائز اهمیت است و به دلیل تاثیرات مثبتی که این ماده بر پوست انسان داشته ، در میان جامعه متخصصین نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تحقیقات نشان داده است اگر کرم های حاوی کافئین را بر روی پوست بمالید اثرات مفید آن به پوست شما منتقل و پوستتان جوان می شود.

قیمت : 38000 تومان



مصرف غذاهای چرب و پرکالری و کم تحرکی در زندگی ماشینی جامعه امروز، باعث گردیده تعداد کثیری از آقایان و خانم ها گرفتار اضافه وزن و شاهد انباشته شدن چربی های فشرده در نواحی مختلف بدن مانند : شکم، پهلو ها، سینه ها، ران ها و بازو ها شوند.

کرم حرفه ای وان استار جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی، راهکاری مطمئن و فاقد هرگونه عوارض را برای مصرف کنندگان فراهم می اورد. کرم وان استار به دلیل دارا بودن کافئین و ترکیبات موثر دیگر با قدرت جذب بالا و سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی ها شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی باعث بازسازی و جوانی پوست گردیده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای مجوز رسمی به شماره 56/11076 از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

 

روش مصرف کرم لاغری وان استار:


پس از شستشوی پوست هر روز 2 الی 3 بار کرم را روی قسمت های مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.



خواص اعجاب انگیز کافئین:

- عامل از بین برنده چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن (لاغری موضعی)

- ضد التهاب و سرخی پوست در اثر آفتاب

- عامل بازسازی و جوانی پوست

- عامل ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان

 


موضوعات مرتبط: ژل مخصوص لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کمربند لاغری ویبرو شیپ
پنج شنبه 6 آبان 1395 ساعت 18:37 | بازدید : 527 | نویسنده : امین | ( نظرات )

کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape اصل

 

ویبرو شیپ vibro shape

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

 

خرید کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ Vibro Shape hwg درجه ۱ با ضمانت واقعی ارسال به سراسر نقاط ایران فروش مستقیم و بدون واسطه

 

کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ

 

 

کمربند ویبروشیپ اصل + ضمانت نامه ارسال به سراسر ایران

 

 

 

کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ

 

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

 

خرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shape


با ضمانت تحویل جنس درجه ۱ اورجینال اصلی

 

 

تضمین برگشت پول در صورت ارایه کالای نامرغوب و غیر اصلی

 



کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape دو موتور لرزشی قوی + یک موتور مجزای حرارتی قوی


 


توجه :

 

این دستگاه مرغوبترین و با کیفیت ترین نوع موجود در بازار ایران می باشد.

 

اکثر ویبروشیپ های موجود در بازار و تبلیغات ماهواره ای و سایت های اینترنتی از نوع بی کیفیت و درجه دو یا درجه سه چینی می باشند و به قیمت واقعا چند برابر می باشد.

 

 

این فروشگاه ویبروشیپ با ضمانت به فروش می رساند.

 

پس از ثبت سفارش پشتیبان فروشگاه با مشتری محترم تماس خواهد گرفت و تا هر زمان پاسخگو و مسئول ضمانت نامه می باشد.

 

 


با استفاده حداقل روزی ۱۰ دقیقه از دستگاه بسیار قوی ویبروشیپ Vibro Shape در مدت یک ماه ،حداقل ۲ الی ۳ سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.

 


دستگاه پرقدرت Vibro Shape با توان بالای ۵۳ وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود.

 

 

با روش های بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند.

 

 

چرا که تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمت هایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند.

 

 

کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

 

خرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shape



کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود.

 

کمربند ویبره شیپ

 

 

این فروشگاه ویبروشیپ با ضمانت به فروش می رساند.

 

پس از ثبت سفارش پشتیبان فروشگاه با مشتری محترم تماس خواهد گرفت و تا هر زمان پاسخگو و مسئول ضمانت نامه می باشد.

 

 

این محصول را می توان علاوه به کارایی لاغری و تناسب اندام به جهت تسکین کوفتگی ، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن ، سرشانه ها ، بازو ها ، دور سینه ، شکم ، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود.

 

 

این دستگاه را می توان مادر دستگاه های ماساژ و لاغری موجود در سراسر دنیا نامید.

 

 

کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.


با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافت های ایجاد شده چربی ها را نیز سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند.

 

 

لرزش های موضعی علاوه بر خون رسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد می گردد.


دستگاه فوق ۱۰۰ درصد اصلی میباشد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

 

کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

 

خرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shape

 


با یک عدد ژل رایگان

 

 

 

این کمربند لاغری علاوه بر قابليت استفاده براي رفع چربي های اطراف شکم و در ناحيه کمر ران و باسن و تناسب اندام


می تواند براي عضلات بازوها ، ساق پا ، دور سينه و سر شانه ها استفاده شود


از این کمربند به عنوان ماساژور بدن نیز می توان استفاده نمود


 

 

( حاوی کیف مخصوص حمل کمربند )

 

کمربند ویبره شیپ

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

 

خرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shape

 

 

دستگاه پرقدرت Vibro Shape با توان بالای ۵۳ وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) می باشد.

 

 

با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روش های بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید.

 

 

لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز میگردند.

 

* ویبروشیپ هضم را آسان کرده و باعث شفاف شدن چهره از طریق کمک به توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.

 

 


* ویبروشیپ عضله و ماهیچه را هماهنگ و منسجم کرده و باعث شادابی و کاهش آسیب دیدگی در حین انجام حرکات ورزشی می شود

 

 


* ویبروشیپ بافت های زیرین بدن را ماساژ داده و آن ها را فعال می کند که از این طریق به بهبودی تحریک و فیزیک درمانی ( فیزیوتراپی ) کمک می کند.

 


* ویبروشیپ را نه تنها برای لاغری بلکه برای کاهش درد نقاط مختلف بدن مخصوصا در سنین پیری می توان استفاده نمود که بسیار موثر می باشد.

 

 

(1) خرید ویبرو شیپ Vibro Shape اصل درجه 1 ( کمربند لاغری و حرارتی 2 موتوره تکنولوژی آمریکا + ژل لاغری رایگان )

 

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

 

خرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shapeخرید ویبرو شیپ vibro shape

 

کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ   کمربند لاغری ویبره دار ویبرو شیپ

 


نشانه های ویبرو شیپ اصلی و غیر اصلی :

 


۱ - دکمه های کنترل ویبروشیپ غیر اصلی دارای ۶ دکمه است ولی ویبروشیپ اصلی دارای ۵ دکمه می باشد.

 

 

۲ - آرم ویبروشیپ اصلی برجسته می باشد ولی برای ویبروشیپ غیر اصلی به صورت برچسب می باشد.

 

 

۳ - رابط برق ویبروشیپ اصلی دو تکه است ولی ویبروشیپ غیر اصلی یک تکه می باشد.

 

 

۴ - موتور های ویبروشیپ غیر اصلی از قدرت کافی برخوردار نیستند.

 

 

۵ - ویبروشیپ اصل و دارای دو موتوره است.

 

 

فروشنده: بهترینها

 

قیمت : فقط 130,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید ویبرو شیپ vibro shape، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ویبرو شیپ vibro shape


موضوعات مرتبط: کمربند لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تخفیف ویژه خرید شکم بند لاغری هات شیپر
پنج شنبه 6 آبان 1395 ساعت 17:52 | بازدید : 478 | نویسنده : امین | ( نظرات )
آفر و تخفیف ویژه شکم بند لاغری به مدت محدود

 
فقط و فقط : 12000 هزار تومان
 
 
شكم بند لاغري هات شيپر اورجينال
 
 

عرق كنيد - لاغر شويد

 

آسانترين و سريع ترين راه براي رسيدن به تناسب اندام ايده آل

 

آب كردن چربي هاي شكم در كوتاه ترين زمان و بدون هيچ گونه عوارض

 

شكم بند لاغري هات شيپر

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط  : 12000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

شكم بند لاغري هات شيپر

 

شكم بند لاغري هات شيپر

 

شكم بند هات شيپر چيست؟

شكم بند هات شيپر، گن‌هاي مخصوص تناسب اندام براي پوشش روزمره هستند كه با فناوري پارچه‌هاي هوشمند نئوتكس NEOTEX ساخته شده اند كه دماي مركزي بدن را افزايش مي دهند و به شما كمك ميكنند كه موقع پوشيدن آن در طي‌ فعاليت‌هاي روزمره عرق كنيد، عرق كنيد و باز هم بيشتر عرق كنيد.

 

شكم بند لاغري هات شيپر

 

آفر و تخفیف ویژه شکم بند لاغری به مدت محدود

 

فقط و فقط : 12000 هزار تومان
 
 

شكم بند لاغري هات شيپر

 

شيوه كار اين شكم بند هات شيپر چگونه است؟

تكنولوژي پارچه‌هاي پيشرفته نئوتكس در ‌هات بلت، دماي مركزي بدن شما را در طي‌ فعاليت‌هاي روزانه، در منزل، موقع ورزش، دويدن، پياده روي با كودك و يا هر فعاليت فيزيكي‌ ديگر افزايش مي دهد. گن ‌هات شيپر را ميتوانيد در طي‌ هر فعاليتي استفاده كنيد و مهم نيست كه مشغول چه کار و فعالیتی هستید.

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط  : 12000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

شكم بند لاغري هات شيپر

شكم بند لاغري هات شيپر     شكم بند لاغري هات شيپر


موضوعات مرتبط: گن تناسب اندام , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لاغری و تناسب اندام و آدرس 
www.xn--mgbu0a1b74c.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 173
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 353
:: بازدید کلی : 232872